ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Πήτερ Οικονομίδης: Το «Greece: All Time Classic» στερείται οράματος


Εγχειρίδιο διαχείρισης του brand Ελλάδα… για όσους προαιρούνται, παρουσίασε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Πάνος Λειβαδάς, σε ενημερωτική συνάντηση στο Μουσείο της Ακρόπολης την Τρίτη. Πρόκειται για έναν οδηγό-πλαίσιο για την ορθή διαχείριση της εικόνας και ταυτότητας της χώρας, που φιλοδοξεί να υιοθετηθεί από όποιον φορέα ή εταιρικό σχήμα σχεδιάσει ή υλοποιήσει προωθητικές δράσεις που συνδέονται με τον προορισμό, όπως Περιφέρειες, επιχειρήσεις κ.α. «Από το 2009 η Ελλάδα αντιμετωπίζει μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις ενός brand σε όλη την ιστορία», δήλωσε ο κ. Λειβαδάς, σημειώνοντας ότι από την πέμπτη θέση στην παγκόσμια το 2004, σήμερα βρίσκεται στην 39η θέση, ενώ πρόσθεσε ότι «το πρόβλημα είναι στη διαχείριση», και όχι στην προβολή ή τη διαφήμιση.
Με άξονα το σύνθημα «Greece: All time classic», ο κ. Λειβαδάς απαρίθμησε δράσεις του ΕΟΤ, υπογραμμίζοντας την αδυναμία του Οργανισμού να διαθέσει κονδύλια, ανάλογα των υψηλών δαπανών του παρελθόντος, καθώς ήδη ο προϋπολογισμός του έχει περικοπεί κατά 30%. Ο ίδιος σημείωσε την ανάγκη συνεργασίας με όλους τους εταίρους του τουρισμού για εξωστρέφεια και αναφερόμενος στη Marketing Greece δήλωσε την πρόθεση για συνεργασία, ωστόσο μέσα σε συγκεκριμένο πλαίσιο που θα διαμορφωθεί.


Οι δράσεις για το 2013 περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, παρακολούθηση των αγορών και αποτύπωση των τάσεων, πρόγραμμα διεθνών τουριστικών εκθέσεων, με στόχο τον Μάρτιο να έχει καταγραφεί το πρόγραμμα για το 2013 και τον Ιούνιο να έχει γίνει ο προγραμματισμός για το 2014, ανανέωση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού των περιπτέρων, αναβάθμιση της Διαδικτυακής πύλης του ΕΟΤ με προκήρυξη έργου και χρηματοδότηση ΕΣΠΑ, καθώς και κοινά προγράμματα προώθησης και προβολής. «Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα εξαιρετικά ισχυρό όχημα», τόνισε ο κ. Λειβαδάς, αναφερόμενος σε συνεργασία με μηχανές αναζήτησης και κρατήσεων.
Επίσης παρουσιάστηκαν δύο σύντομες παραγωγές βίντεο από τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού 2012 στο Μουσείο της Ακρόπολης, τα οποία θα προβάλλονται στο εξής σε όλες τις πτήσεις της Aegean Airlines.

ΟΜΩΣ



«Greece: All time classic»: Το «σλόγκαν» που θα εκπροσωπήσει την χώρα μας, κατά την τουριστική περίοδο του 2013, δέχθηκε καυστική κριτική από τον διεθνούς φήμης διαφημιστή - επικοινωνιολόγο, κ. Πήτερ Οικονομίδη, ο οποίος και εκφράζει την απορία για το συγκεκριμένο μήνυμα, πρατηρώντας πως «δεν μπορούμε να πουλήσουμε το παρελθόν». Σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών, στο ίδρυμα Θεοχαράκη, ο ίδιος, αναφερόμενος στη συγκεκριμένη επιλογή ως προμετωπίδα της επικοινωνιακής καμπάνιας της Ελλάδας, διεμήνυσε: «Το ''Αll time classic'' στερείται οράματος και για να αλλάξουμε χρειάζεται όραμα».
Όπως δήλωσε ο κ. Οικονομίδης, με την επιλογή αυτή μεταφέρεται ένα μήνυμα - απόδοση ευθυνών στους ξένους, καθώς εννοείται ότι φταίνε αυτοί που δεν μας καταλαβαίνουν και όχι εμείς.

Αφού επεσήμανε ότι η Ελλάδα είναι η Αpple της Μεσογείου και δεν πεθαίνει ποτέ, υπογράμμισε ότι
 "έχουμε ιστορία και μέλλον που είναι στα χέρια μας. Τώρα είναι στιγμή να φανταστούμε το μέλλον μας. Τώρα είναι ο καιρός"

πηγές: κέρδος, enikolopoulou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου