ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

"Καμπανάκι" για την Ελλάδα από το "comeback" της Τουρκίας στον τουρισμό

«Η Ryanair θεωρεί ότι συνολικά η αγορά της Νοτιοανατολικής Μεσογείου παρουσιάζει ενδιαφέρον. Ετσι, θα επενδύει εκεί όπου βλέπει προοπτικές, με την Τουρκία να είναι μία από αυτές τις αγορές».
Αυτό δηλώνουν στο «Business Stories» τα στελέχη της ιρλανδικής low cost αεροπορικής που εντάσσει από τον Ιούνιο του 2018, για πρώτη φορά, στο θερινό της πρόγραμμα προορισμούς στα ανατολικά παράλια της Τουρκίας, ποντάροντας στην ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη γείτονα, η οποία είναι πλέον γεγονός: Για το 2017 ο αριθμός των ξένων επισκεπτών στην Τουρκία αυξήθηκε κατά 28% στα 32,4 εκατομμύρια και φέτος αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω και να ξεπεράσει τα 38 εκατομμύρια, με τον στόχο των 40 εκατομμυρίων να μην είναι και τόσο μακρινός, αν φυσικά δεν προκύψουν οι αστάθμητοι παράγοντες των προηγούμενων ετών που έφεραν και την πτώση. Το γεγονός φυσικά δεν περνά σε καμία περίπτωση απαρατήρητο και από τους τουριστικούς φορείς στην Ελλάδα, που αρχίζουν να παρατηρούν ήδη ακόμη και για τη φετινή, υψηλή περίοδο του Αυγούστου τους πρώτους κραδασμούς στις κρατήσεις στις ανώτερες κατηγορίες ξενοδοχείων λόγω του ανταγωνισμού των τιμών από την Τουρκία, κρούοντας πλέον ανοιχτά τον κώδωνα του κινδύνου για τη σεζόν του 2019 και επαναφέροντας το θέμα της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Το παράδειγμα του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού low cost αερομεταφορέα, που κάνει την είσοδό του φέτος το καλοκαίρι στην τουρκική αγορά συνδέοντας το Δουβλίνο με την Μπρατισλάβα και τα νοτιοδυτικά παράλια της Τουρκίας και βλέπει ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές, σχεδιάζοντας παράλληλα τα επόμενα βήματά του στη γείτονα, με νέες συνδέσεις δεν είναι το μόνο.
Απαντες στην Ευρώπη, είτε πρόκειται για μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς όπως η TUI και η ThomasCook, είτε για μικρότερους tour operators παίρνουν ακριβώς τα ίδια μηνύματα, με ισχυρά διψήφια ποσοστά αύξησης σε επίπεδο κρατήσεων και προβλέψεων ως προς τις αφίξεις φέτος στην τουρκική αγορά και τους Γερμανούς και τους Ρώσους τουρίστες να σέρνουν τον χορό.
Στην Ελλάδα αυτό που δηλώνουν τώρα στο «b.s.» οι εγχώριοι τουριστικοί φορείς είναι η διαπίστωση ότι «υστερούμε για την υψηλή περίοδο (από τις 20 Ιουλίου έως τις 20 Αυγούστου) στις ανώτερες κατηγορίες ξενοδοχείων, όπου συγκριτικά, όπως προκύπτει μέσα από τα μεγάλα δίκτυα διανομής, τα αντίστοιχα τουρκικά ξενοδοχεία των 4 και 5 αστέρων είναι 30%-50% φθηνότερα». Σημειωτέον ότι ανέκαθεν η τιμή ενός 5άστερου στην Τουρκία αντιστοιχούσε με αυτή μιας 4άστερης μονάδας στην Ελλάδα, όπου, ούτως ή άλλως, οι τιμές κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας των ρεκόρ των αφίξεων και με δεδομένη την άνοδο της ζήτησης από το εξωτερικό έχουν «τσιμπήσει» σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
Σε όλα αυτά βέβαια θα πρέπει να προστεθεί και η συναλλαγματική ισοτιμία του ευρώ με το τουρκικό νόμισμα, ένα ακόμη πλεονέκτημα για τους επισκέπτες στους δημοφιλείς τουρκικούς προορισμούς, που καθίστανται έτσι ακόμη πιο φθηνοί: για φέτος η τουρκική λίρα είναι στο 1 προς 5, ενώ πέρυσι ήταν στο 1 προς 4 και το 2016 στο 1 προς 3,8. «Συνολικά, η φετινή χρονιά σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς όπως η Ρόδος, η Κως ή η Κρήτη χαρακτηρίζεται μάλλον νευρική σε ό,τι έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό από την τουρκική αγορά», σχολιάζουν πηγές από τις Ενώσεις Ξενοδόχων ανά την Ελλάδα.
Και αν η χώρα μας ξεπέρασε τα 30 εκατομμύρια τουρίστες το 2017 με προοπτική για αύξηση κατά 10% φέτος, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του υπουργείου Τουρισμού, και στην Τουρκία η φετινή χρονιά παραπέμπει σε εκτιμήσεις για επιδόσεις-ρεκόρ, όπως προκύπτει από πλευράς του αρμόδιου τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού αλλά και της Ενωσης των Τουρκικών Τουριστικών Γραφείων (TURSAB).
Η χώρα φιλοξένησε 36,8 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες το 2014, και 36,3 εκατομμύρια το 2015 για να πέσει εντυπωσιακά στα 25,3 εκατομμύρια το 2016 και να αυξηθούν εκ νέου στα 32,4 εκατομμύρια το 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία του Τουρκικού Ινστιτούτου Στατιστικής (ΤUIK). Για φέτος οι εκτιμήσεις από πλευράς της Ένωσης των Τουρκικών Τουριστικών Γραφείων ανεβάζουν πολύ ψηλά τον πήχη και βλέπουν εφικτό τον στόχο για 40 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες και έσοδα σε επίπεδα άνω των 30 δισ. δολαρίων έως το τέλος του 2018. Σύμφωνα με την TURSAB, η ζήτηση από τη Γερμανία και τη Ρωσία (που είναι και οι δύο βασικές αγορές για τον τουρκικό τουρισμό) είναι πολύ υψηλή με αύξηση κατά 60% από τους Γερμανούς και κατά 30% από τους Ρώσους. Ανοδος αναμένεται και από άλλες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία, με την Αττάλεια και τα παραλιακά θέρετρα στην τουρκική πλευρά του Αιγαίου να βρίσκονται, συνολικά, στην πρώτη γραμμή της ζήτησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου