ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017

Το σκληρό παιχνίδι των tour operators


Μπορεί ο ελληνικός τουρισμός να κομπάζει για τα ρεκόρ που καταγράφει τα τελευταία χρόνια, αλλά πίσω απο τις θριαμβολογίες βρίσκεται ένα σκληρό επιχειρηματικό παιγνίδι με τους tour operators. Οι μεγαλύτεροι απο αυτούς έχουν ξεκινήσει μία συστηματική προσπάθεια με στόχο την ανάληψη της διαχείρισης ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων ή την υλοποίηση νέων επενδύσεων.
Εκτός από τις πολυτελείς μονάδες των τεσσάρων και πέντε αστέρων, 1.100 ξενοδοχεία, τα οποία βρίσκονται σε κρίσιμη καμπή και αναζητούν ασπίδα προστασίας, μέσω της ένταξής τους σε μεγάλες αλυσίδες. Έτσι, σύμφωνα με τις προβλέψεις της GBR Consulting, μέχρι το 2021 οι μονάδες τεσσάρων και πέντε αστέρων αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 60% του συνολικού δυναμικού της χώρας.

 Στόχος των ισχυρών ξένων tour operators είναι να ελέγξουν όσο περισσότερες ξενοδοχειακές μονάδες μπορούν για να εκμεταλλευτούν τον ανερχόμενο τουρισμό στην Eλλάδα. Mέχρι στιγμής πάντως, τις δύο πρώτες θέσεις με βάση της ξενοδοχειακές μονάδες που ελέγχουν, κατέχουν δύο γερμανικοί όμιλοι, ο TUI και ο Thomas Cook.
Ενδεικτική περίπτωση είναι ο όμιλος ΤUI, που εστιάζει στην ενίσχυση των ξενοδοχειακών του αλυσίδων. Τα επόμενα χρόνια θα αυξήσει σημαντικά το διεθνή αριθμό των ξενοδοχείων που λειτουργούν με τις επωνυμίες RIU, Robinson, TUI Blue και TUI Magic Life, καθώς και αυτών που λειτουργούν ως Concept hotels με τις επωνυμίες Sensatori, Sensimar και Family Life.
Η TUI καταλαμβάνει την πρώτη θέση ελέγχοντας 6.108 δωμάτια. Πρόσφατα η ξενοδοχειακή μονάδα Sensimar που ανήκει στην TUI, εγκαινίασε στην Kέρκυρα, το νέο μέλος της ξενοδοχειακής αλυσίδας Sensimar, το Sensimar Mediterraneo Resort and Spa.
Δεύτερος σε παρουσία στην ελληνική αγορά είναι ο Thomas Cook, έχοντας υπό τον έλεγχό του συνολικά 2.899 δωμάτια, από τα οποία τα 1.727 είναι ενταγμένα στην ξενοδοχειακή του αλυσίδα Sentido. O Thomas Cook, ενισχύει την παρουσία του στην Eλλάδα, με δύο συμφωνίες που έκλεισε για το καλοκαίρι του 2015, οπότε θα εντάξει στην αλυσίδα του Sentido Hotels and Resorts, το Sentido Elounda Bay, στην Eλούντα της Kρήτης, ενώ η Smart Line, που ανήκει και αυτή στην Thomas Cook, θα εντάξει την ίδια περίοδο τουλάχιστον τρία ξενοδοχεία στην Eλλάδα, στην Kέρκυρα, την Zάκυνθο και το Pέθυμνο.
Eκτός από τους δύο μεγάλους tour operators και οι επίσης γερμανικοί DER, Touristik, FTI και Altours έχουν αναγγείλει τη επέκταση των αλυσίδων που ελέγχουν.
 http://www.sofokleousin.gr/archives/336640.html
ΠΗΓΗ: premium.paratiritis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου