ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Destination Brand Challenge

Παρουσιάστηκε το περασμένο Σάββατο η πρόταση για το νέο Brand του προορισμού της Λευκάδας, μετά από μια πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Λευκάδας που διήρκησε 2 χρόνια περίπου.
Το τελικό δημιουργικό ήταν από την εταιρεία Κ2 design, μετά από μια σειρά προτάσεων από ομάδα εργασίας φορέων και ιδιωτών της Λευκάδας. 
Το νέο Brand της Λευκάδας κέρδισε τις εντυπώσεις από τους παρευρισκόμενους και ζητήθηκε ευγενικά η μη άμεση δημοσιοποίησή του διότι αναμένεται σύντομα μια βράβευσή του.

Το haradiatika παρευρέθηκε στην εκδήλωση αυτή στην οποία παρουσιάστηκαν μεταξύ άλλων (καθαρά ενδεικτικά) κάποιες άλλες διαφημιστικές προτάσεις άλλων οργανισμών και προορισμών. Θα ασχοληθούμε μόνο με δύο από αυτές, την διαφήμιση της Fraport Greece που πήρε την διαχείριση πολλών περιφερειακών αεροδρομίων όπως και του Ακτίου που εξυπηρετεί την Λευκάδα και το νέο brand της πόλης των Ιωαννίνων. 

Η επιλογή αυτή των δύο δεν είναι τυχαία αλλά παρουσιάζεται διότι και οι δύο καμπάνιες ήταν υποψήφιες για βράβευση στα ελληνικά διαφημιστικά βραβεία ΕΡΜΗΣ για το 2017 που ολοκληρώθηκαν χθες Τρίτη 14 Μαρτίου. Τα βραβεία ΕΡΜΗΣ αποτελούν την μεγαλύτερη διάκριση για την ελληνική διαφημιστική αγορά.


 1) Η καμπάνια της FRAPORT

 

Η καμπάνια αυτή απέσπασε την ασημένια διάκριση ΕΡΜΗΣ (SILVER AWARD) στην κατηγορία "Διαχείριση Φήμης Εταιρείας"
Χαρακτηριστικό της είναι το δυνατό της slogan "We make it happen".
Το δημιουργικό ήταν από τις Asset Ogilvy Public Relations-AEA Relate - Civitas.


2) Το νέο Brand της πόλης των Ιωαννίνων


Το δημιουργικό αυτό δεν απέσπασε καμμία διάκριση στα ΕΡΜΗΣ. Διαγωνίστηκε στην κατηγορία  "Λογότυπο και εφαρμογές λογοτύπου / Medium - Large Business". Το δημιουργικό ηταν από την Colibri Branding and Design.

Τα δύο παραπάνω παραδείγματα, στην παρουσίαση στην Λευκάδα, απέσπασαν ανάλογες κριτικές από τους παρεβρισκόμενους όπως φάνηκε και στα βραβεία ΕΡΜΗΣ. Αυτό μας κάνει να αισιοδοξούμε για την τύχη της βράβευσης του νέου brand της Λευκάδας που απέσπασε πολύ καλές κριτικές.
Με κάθε επιφύλαξη περιμένουμε την συμμετοχή μας στα ανάλογα βραβεία EBGE που θα διεξαχθούν στις αρχές Απριλίου στην Αθήνα. Ευχόμαστε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα πράγμα που θα δράσει καταλητικά στην ευρεία αποδοχή του νέου brand της Λευκάδας από όλους τους φορείς, τις επιχειρήσεος και τους Λευκαδίτες γενικότερα   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου