ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015

Φρένο στις απαιτήσεις της Booking.com










Η Booking.com, που ανήκει στον κολοσσό κρατήσεων διαμονής Priceline Group “θα εγκαταλείψει την Ενιαία Τιμολογιακή Πολιτική της σε σχέση με άλλους ΟΤΑs (Online Travel Agents)” (rare parity), απόφαση που προκύπτει μετά τις πρόσφατες πιέσεις και αποφάσεις από τους ρυθμιστικούς φορείς σε Σουηδία, Γαλλία και Ιταλία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Darren Huston λέει: “Χαιρετίζουμε και ενθαρρύνουμε τον δίκαιο ανταγωνισμό στην αγορά, διότι ο ανταγωνισμός οδηγεί την καινοτομία, τις επιδόσεις και, το σημαντικότερο, μεγαλύτερη αξία για τους καταναλωτές. Πιστεύουμε ότι οι σημερινές αποφάσεις αντιπροσωπεύουν μία συνεχόμενη, συντονισμένη προσπάθεια για την προώθηση του ανταγωνισμού κατά τρόπο που να στηρίζει την καινοτομία και να ενθαρρύνει εταιρείες σαν τη δική μας να συνεχίσουν να επενδύουν σε ικανότητες και σε τεχνικές λύσεις, οι οποίες οδηγούν τελικά σε περισσότερους πελάτες για τους εταίρους μας και σε αύξηση του τουρισμού σε ολόκληρη την Ευρώπη και το εξωτερικό”.

Η Αρχή Ανταγωνισμού της Σουηδίας εξέδωσε ανακοίνωση για να υπογραμμίσει το πως το έργο της μαζί με τους ομολόγους της σε Ιταλία και Γαλλία θα σημάνει ότι πλέον η Booking.com δεν μπορεί να επιμείνει στην ισοτιμία για τις ξενοδοχειακές μοναδες που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα. Με άλλα λόγια, η Booking.com “δεν μπορεί να απαιτήσει οι τιμές των δωματίων που προσφέρουν τα ξενοδοχεία στο Booking.com να είναι ίδιες ή χαμηλότερες από τις τιμές που προσφέρουν ανταγωνιστές της”.

Υπάρχει μεν ένα μειονέκτημα, ως μέρος της συμφωνίας: η Booking.com αναφέρει ότι οι συμφωνίες Most Favoured Nation” (MFNs) θα συνεχιστούν, επιτρέποντάς της να προσφέρει τις ίδιες τιμές και όρους με εκείνους που βρίσκονται στην ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου. Η εταιρεία λέει ότι θα εφαρμόσει άμεσα τις αλλαγές αυτές σε ολόκληρη την Ευρώπη και όχι μόνο στις περιοχές όπου ισχύουν οι αποφάσεις των ανωτέρω ρυθμιστικών αρχών. Προσθέτει επίσης ότι ελπίζει οι δικές της δεσμεύσεις θα δώσουν το ρυθμό για μια συνολική λύση σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Ο γενικός διευθυντής της Σουηδικής Αρχής Ανταγωνισμού Dan Sjoblom, μαζί με τους ομολόγούς του στη Γαλλία και την Ιταλία, Bruno Lasserre και Giovanni Pitruzzella, λέει σε δήλωση του ότι “οι νέες αυτές υποχρεώσεις περιορίζουν τη χρήση από την Booking.com της ισοτιμίας των τιμών ως μέρος του, βασισμένου στις προμήθειες, επιχειρηματικού της μοντέλου και αυξάνουν σημαντικά το περιθώριο ‘ελιγμών’ των ξενοδοχείων”.

Με τον όρο rate parity εννοούμε την τήρηση Ενιαίας Τιμολογιακής Πολιτικής από την πλευρά του ξενοδοχείου προς όλα τα κανάλια διανομής. Η υποχρέωση διατήρησης του rate parity περιλαμβάνεται στα συμβόλαια των OTA’s, στην ενότητα με τις υποχρεώσεις του ξενοδοχείου.
- See more at: http://traveldailynews.gr/news/article/59766#sthash.6d9TAqyZ.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου