ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

Ζώης Μικρώνης Μεγάλα Σούπερ Μάρκετ, Β’ μέρος




   Στη Λευκάδα, όπως σ’ όλη την Ελλάδα, τα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ υπακούουν σε... δικούς τους νόμους. Όπως το Mall της Αθήνας ήταν αυθαίρετο και το νομιμοποίησαν με ΝΟΜΟ (!!!) απ’ τη βουλή, έτσι και εδώ, δεν μπορούμε να καταλάβουμε με ποιο καθεστώς γίνονται οι επεκτάσεις τους.
   Έτσι απευθύνουμε αυτή την επιστολή μας προς τους παρακάτω φορείς:

1.     Υπηρεσιακούς παράγοντες: Πολεοδομία και ΣΥΠΟΘΑ
  1. Πολιτικούς παράγοντες: Δήμαρχο, αντιπεριφεριάρχη και γεν. γραμματέα αποκεντρωμένης διοίκησης (Παλαιούς πρώτα απ’ όλα, αλλά και νεοεκλεγέντες).
  2. Πρόεδρο επιμελητηρίου και συλλόγου επαγγελματιών.
   Ρωτάμε:
  1. Ισχύει ή όχι ο νόμος 2323/95 που απαγορεύει δόμηση πάνω από 500 τ.μ.;
  2. Ειδικά για το Lidl: με ποια άδεια γίνονται εργασίες; (καμμία!) Γιατί δεν γίνεται διακοπή οικοδομικών εργασιών; Γιατί δεν εξασφαλίζονται οι κοινόχρηστοι προβλεπόμενοι χώροι που έχουν αφεθεί σύμφωνα με το συμβόλαιο;
  3. Ο γενικός γραμματέας αποκεντρωμένης διοίκησης  (Πάτρα) βοήθησε τεχνικά το δήμο και τη Νομιμότητα ή επέλεξε για τυπικούς λόγους να βοηθήσει τα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ;
  4. Οι ανωτέρω πρόεδροι των επαγγελματιών τι έκαναν για να στηρίξουν τους επαγγελματίες της Λευκάδας και όχι τις αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ;
  
   Αντί αυτού, μετέτρεψαν προεκλογικά το επαγγελματικό επιμελητήριο σε παράρτημα της Νέας Δημοκρατίας. Έκαναν τουλάχιστον δύο συγκεντρώσεις προεκλογικού χαρακτήρα. Η μία με την ευρωβουλευτή της Ν.Δ. ένα μήνα πριν τις εκλογές! Δεν με ενοχλεί η κομματική ταυτότητα του καθ’ ενός. Όμως οι επαγγελματικοί φορείς δεν μπορεί να γίνονται παραρτήματα κανενός κόμματος.
   Οφείλουμε όλοι να πάρουμε μία ξεκάθαρη θέση. Να υποταχθούμε στη κυβερνητική πολιτική, που θέλει με κάθε θυσία να ενισχυθούν τα Σούπερ Μάρκετ, από φάρμακα μέχρι όλο το εμπόριο, ή να συστρατευτούμε με τους επαγγελματίες της Λευκάδας, εφαρμόζοντας τους νόμους αλλά και ενημερώνοντας αγωνιστικά το κοινό της Λευκάδας;
   Τα μνημόνια που έχουν ψηφιστεί, ιδιαίτερα το τελευταίο, περιλαμβάνουν και τα παραπάνω για τα Σούπερ Μάρκετ (π.χ. φαρμακεία). Όμως όπως πολύ καλά έλεγε και ο ‘‘μέγας’’ Άδωνις δεν τα εφαρμόζουν επειδή τους τα επιβάλλει η Τρόικα αλλά επειδή αυτά πιστεύουν… έπρεπε λέει να είχαν εφαρμοστεί εδώ και δεκαετίες. Έπρεπε δηλαδή να μας έκλειναν τις δουλειές πιο πριν.
   Μία πρώτη απάντηση σε όλες αυτές τις μεθοδεύσεις είναι η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΤΑΟΛ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ. Τα λεφτά να μένουν στη Λευκάδα και όχι στις αλυσίδες. Το παράδειγμα της Ισπανίας, που μείωσε κατακόρυφα τις πωλήσεις της Coca Cola 3E, όταν αυτή απέλυσε χιλιάδες εργαζομένους πρέπει με άλλο τρόπο να βρει μιμητές και στην Ελλάδα. Οι δικαιολογίες, τι να γίνει δεν ‘‘έβγαινε’’ η επιχείρηση, από τους ισολογισμούς και μόνο δεν προκύπτει. Δεν είναι εξάρτημα μηχανής ο εργαζόμενος να τον πετάμε στο δρόμο.
   Δεν μπορεί π.χ. ο ‘‘φίλος’’ Μελισσανίδης να αγοράζει με δάνεια το κερδοφόρο ‘‘ΠΡΟΠΟ’’, τη κότα με τα χρυσά αυγά, με εξευτελιστικό κόστος (όσο τα κέρδη 3 ετών) και αμέσως πριν κλείσει χρόνος να μεθοδεύει απολύσεις. Αυτή την ανάπτυξη θέλουν, των Μελισσανίδιδων, αυτή εφαρμόζουν. Τα χρέη αυτών αργότερα θα ρυθμίζουν. Τα ΙΚΑ αυτών θα διαγράφουν.
   Τέλος, η ανάπτυξη στη Λευκάδα, θα έρθει με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, με σεβασμό στο γραφικό, το έντεχνο, το διαφορετικό που δίνει το χρώμα τελικά στη Λευκάδα, και όχι με την τεράστια μεγέθυνση των αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ.



07-07-2014                                                                                                                                                           Ζώης Μικρώνης
                                                                                                       Πολιτικός Μηχανικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου