ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» : Real Crap Work

Η ηγεσία του ελληνικού τουρισμού "προσπαθεί" να προσελκύσει τουρίστες στην Ελλάδα με καμπάνια που πρωτοπαρουσίασε στις 4 Ιουλίου !!! όταν οι ανταγωνίστριες χώρες έχουν αρχίσει την καμπάνια τους για το 2014, ή προσπαθεί να αφυπνήσει την συνείδηση των "κακών" ελλήνων επαγγελματιών δυσφημίζοντας την Ελλάδα μέσα από το κανάλι visit greece που σκοπός του είναι η προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας όπως θεωρούν κάποιοι !!! στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.


Το VIDEO



Αφού το είδατε σας παραθέτουμε τα σχόλια του γνωστού brand stategist Peter Economides.


"I love funny things.
But some funny things just aren’t funny.
Like this new campaign from EOT.

I know who is paying for this stuff.
And I know who is suffering this stuff.
You and me and 10 million other Greeks.
But my question is, who on earth is thinking up this stuff?

And is anyone thinking of the impact this has on brand?
Internally, amongst Greeks.
And externally ... because it WILL be seen by people outside Greece.

Brand is reputation.
It's what people think of you.
And it starts with what we think of ourselves.
Everything communicates.
What you do. What you say.
What you don't do. What you don't say.
Remember?

Let me tell you what I think is wrong here.
And let me tell you what I think is right.

Yes. Greece is the richest country on earth.
No. That’s not a great message for Greeks right now.

Yes. We should keep our beaches clean.
No. Don’t talk to me like I’m a little kid.

This ad was made by Beetroot for whom I have nothing but respect. But any creative resource is only as good as the client who briefs and approves the work. Beetroot, you have been pulled down way below your level.

This work is crap.
Real crap."


Μετά από αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ τα 245 μέχρι τώρα σχόλια στο κανάλι visitgreecegr του YouTube όπου υπάρχει αναρτημένο το spot. Μέχρι τώρα το έχουν δεί μόνο από εδώ 90000 άτομα.

Το δικό μας σχόλιο :


«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου με τα φτωχότερα πολιτικά μυαλά»

 Για να είμαστε αντικειμενικοί σας παραθέτουμε την εμπνευσμένη ομιλία της Υπουργού παρακάτω.


"Κυρίες και κύριοι

Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Η επικοινωνιακή καμπάνια που παρουσιάζουμε σήμερα, δεν είναι μία ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης.

Πρόκειται για μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδείξουμε τη μοναδική ομορφιά της Ελλάδας.

Το μοναδικό μας πλούτο.

Με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό.

Με χιούμορ και (μικρή) διάθεση αυτοσαρκασμού.

Φέτος, όλα δείχνουν ότι μπορούμε να έχουμε μια πολύ καλή χρονιά.

Οι καλές χρονιές όμως δεν «χαρίζονται».

Έρχονται – και ξανάρχονται – με πολύ προσπάθεια.

Σχέδιο και επιμονή.

Συλλογική δουλειά.

Γιατί ο τουρισμός, είναι ευθύνη και μεράκι όλων.

Αφορά όλους τους έλληνες, ολόκληρη την Ελλάδα.

Έτσι λοιπόν, τώρα που οι ξένοι φιλοξενούμενοι μας έρχονται στη χώρα, εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι.

Να συνεισφέρουμε με τον τρόπο μας, κάθε ένας από το πόστο του, ώστε να μείνουν οι διακοπές τους αξέχαστες.

Με μικρές κινήσεις, με σεβασμό προς το περιβάλλον, με σεβασμό προς τον φιλοξενούμενο επισκέπτη, θα πρέπει όλοι να προστατεύσουμε και να αναδείξουμε τον πλούτο της Ελλάδας.

Να δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό.

Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο.

Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε.

Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε.

Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες.

Αυτό τον θησαυρό δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε, όσο δύσκολα κι αν είναι τα χρόνια που διανύουμε.

Το brand, το όνομα ‘Ελλάδα’ είναι πανίσχυρο.

Αντέχει οποιαδήποτε κρίση.

Αντέχει σε κλυδωνισμούς και αρνητική δημοσιότητα.

Αντέχει λόγω του βάθους των θεμελίων του.

Ξέρουμε πολύ καλά τη δυσκολία να προβάλει κανείς την Ελλάδα σήμερα, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Έχουμε να παλέψουμε με πολλά στερεότυπα.

Με αρνητικές εικόνες και καχυποψία.

Με ελάχιστα μέσα, αλλά με πείσμα και διάθεση για δουλειά.

Πιστεύουμε όμως ότι τα πράγματα αλλάζουν.

Η εικόνα αλλάζει.

Βήμα, βήμα.

Γίνεται καλύτερη.

Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη.

Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε.

Όλα τα πράγματα αλλάζουν.

Και τα αρνητικά διορθώνονται.

Δεν έχουμε στόχο να «νουθετήσουμε» κανέναν.

Όλα γίνονται με αγάπη και σεβασμό προς όσους ασχολούνται με τον τουρισμό.

Με αγάπη και σεβασμό στα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Ελλάδας.

Πιστεύουμε απόλυτα στις δυνάμεις μας.

Στο δυναμικό του Ελληνικού τουρισμού.

Υπάρχουν εξαιρετικά ελληνικά ξενοδοχεία.

Οι επιχειρηματίες του Τουρισμού έχουν συνείδηση της αναγκαιότητας αύξησης του τουριστικού ρεύματος.

Οι εργαζόμενοι έχουν συναίσθηση της σημασίας μίας καλής τουριστικής περιόδου.

Οι θάλασσες μας βραβεύονται συστηματικά για τα καθαρά τους νερά.

Τα προϊόντα μας είναι υψηλής ποιότητας.

Είμαστε μία χώρα ανοικτό –μουσείο.

Ζούμε κάτω από ένα μοναδικό φως μέσα στη ζωντανή μας ιστορία.

Αυτή την κοινή συνείδηση θέλουμε να ενεργοποιήσουμε.

Αυτή την κοινή συνείδηση θέλουμε να φέρουμε στην επιφάνεια.

Αυτή την ομορφιά καλούμαστε να δείξουμε στους φιλοξενούμενους μας.

Αυτόν τον τεράστιο πλούτο θέλουμε να υπενθυμίσουμε.

Τον πλούτο εικόνων και εμπειριών.

Των ανθρώπων και της φιλοξενίας.

Γιατί όπως λέει και το διαφημιστικό, «η Ελλάδα είναι η πλουσιότερη χώρα του κόσμου».

Αλήθεια, μπορεί να διαφωνήσει κανείς σε αυτό;

Κλείνοντας, θα ήθελα να πω λίγα λόγια για τους ανθρώπους που εργάστηκαν.

- Ευχαριστώ πολύ τον Ρένο Χαραλαμπίδη, που δέχτηκε αφιλοκερδώς να συμμετέχει, παρά το βεβαρυμμένο πρόγραμμα του, δανείζοντας τη φωνή του και δίνοντας με τον τρόπο του στην καμπάνια, το τόνο που θέλαμε να έχει.

- Ευχαριστώ πολύ τη βραβευμένη beetroot, την εταιρία design από τη Θεσσαλονίκη και τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο, που σχεδίασαν και έφτιαξαν τα video της καμπάνιας.

- Ευχαριστώ όλους όσους εργάστηκαν για να παρουσιάσουμε μια φρέσκια ιδέα με χιούμορ και σύγχρονη αισθητική.

Φίλες και φίλοι, ο τουρισμός είναι μια συλλογική προσπάθεια.

Μια προσπάθεια που δεν χρειάζεται «μισόλογα» και «περίπου».

Μια προσπάθεια που χρειάζεται όρεξη, φιλότιμο και αφοσίωση.

Σας ευχαριστώ πολύ"

Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, 4 Ιουλίου 2013.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου