ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΛΙΑ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ‏


Σχετικά με την απάντηση του κ. Δημάρχου Λευκάδας στην ανακοίνωση - διαμαρτυρία που εξέδωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Νυδριού, έχω να σχολιάσω τα παρακάτω.

Είναι προφανές πως εγώ προσωπικά και ο κ. Δήμαρχος έχουμε διαφορετικούς κώδικες ηθικών αξιών, άρα δεν θα μπω στην λογική της προσωπικής αντιπαράθεσης που ο ίδιος επιδιώκει.
Μου κάνει την τιμή ν’ ασχοληθεί σε προσωπικό επίπεδο - έστω στρεβλά και αποσπασματικά - με το δημοσιογραφικό μου έργο, έστω κι αν το αντικείμενο της απάντησής του, θεωρητικά τουλάχιστον, ήταν ο θεσμικός μου ρόλος στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Τον ευχαριστώ.  
Δε νομίζω πως έχει πλέον κανένα νόημα ν’ απαντήσω στις ανακρίβειες και στις “δικές του αλήθειες” γιατί απ’ ότι βγαίνει απ’ την ανακοίνωση, ένα πράγμα τον απασχολεί και δείχνει να τον φοβίζει. Η ενδεχόμενη εμπλοκή μου στην πολιτική.
Επειδή δεν θέλω να έχει καμία αγωνία, δηλώνω πως δεν προτίθεμαι ν’ ασχοληθώ με την πολιτική, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα είμαι ενεργός πολίτης που νοιάζεται για το τι συμβαίνει γύρω του, με γνώση και άποψη.
Ελπίζω μ’ αυτή τη δήλωση, να ψάξει αλλού για “αντιπάλους” και “εχθρούς”, μήπως τελικά την γλιτώσουν και τα παιδιά μας.


Ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία.

Με τιμή

Ηλίας Κοντογεώργης




























































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου