ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

"ΑNAKOΙΝΩΣΗ ΜΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ" Σωτηρία Γαζή - Παρασκευά

Η ιστορία που έχει δημιουργηθεί με τον σχολικό εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου στο Νυδρί συνεχίζεται. Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις του Συλλόγου Γονέων και του Συλλόγου Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου, δημοσιεύουμε την ανακοίνωση της Κας. Σωτηρίας Γαζή μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων που το όνομά της έχει εμπλακεί στην ιστορία σε διάφορα "πηγαδάκια". Δημοσιεύουμε παρακάτω την ανακοίνωσή της.

 
ΑNAKOΙΝΩΣΗ ΜΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Τις τελευταίες μέρες η σχολική κοινότητα του Νυδριού βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις της εθνικής μας επετείου της 28ης Οκτωβρίου του 1940.
Ένα τυχαίο περιστατικό με έφερε προσωπικά στο προσκήνιο έντονων αντιπαραθέσεων διότι το φαξ που ανέφερε τις καταγγελίες προς τη Χρυσή Αυγή - για τις οποίες καταγγελίες προσωπικά δεν διαφωνώ - εστάλη από το γραφείο μου, χωρίς να το έχω συντάξει και αποστείλει εγώ.
Χωρίς κανείς να διερευνήσει το θέμα, διάφοροι “δημοκράτες” ζητούν  επίμονα “την κεφαλή μου επί πίνακι” επιρρίπτοντάς μου ευθύνες που δεν μου ανήκουν.
Επειδή, διάφοροι άρχισαν να στοχοποιούν μέσω εμένα και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας τον οποίο πιστά και ενσυνείδητα και πέραν του δέοντος υπηρέτησα και υπηρετώ, αποφάσισα με την παρούσα να δηλώσω ότι δεν προκειται να παραιτηθώ από την θέση μου στο Δ.Σ. του Συλλόγου μας, όσο και αν με πιέσουν και όσο και αν με διαβάλουν.
Δεν παραιτούμαι γιατί είμαι εντάξει με τον εαυτό μου και με την συνείδησή μου.  Δεν ασπάζομαι την ριζοσπαστική, αυταρχική και εθνικιστική ιδεολογία της Χρυσήσης Αυγής και ούτε ανήκω στο κίνημα αυτής.  Αλλος λόγος που δεν παραιτούμαι είναι ότι αυτή την εποχή, όπως πολύ καλά ξέρετε όλοι, τρέχει το θέμα της στέγασης του Νηπαιγωγείου του χωριού μας και δεν θα αφήσω κανένα να παίξει με το μέλλον των παιδιών μας, τουλάχιστο όσο περνάει από το χέρι μου.
Τον ποιον εξηπηρετώ και το τι κάνω στην επαγγελματική και ιδιωτική μου ζωή δεν αφορά κανένα και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν γι΄ αυτό.  Άλλωστε στη δημοκρατία δεν έχουμε ελευθερία σκέψης και λόγου;
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σημαίνει να ακούς και να σέβεσαι ΟΛΕΣ  τις απόψεις και τα πιστεύω ακόμη και με αυτά που διαφωνείς, και όχι μόνο με ότι σε συμφέρει.  Η κριτική είναι κύριο συστατικό της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ μας.  Οι πραγματικοί δημοκράτες ας μη φοβούνται!!!!!!!!
Ελπίζω μετά από αυτή μου την ενέργεια οι “δημοκράτες” να πάψουν να ενοχλούν εμένα αλλά ακόμη περισσότερο το Σύλλογο και τον πρόεδρό του κ. Ηλία Κοντογιώργη.  Επειδή ακριβώς αυτό το θέμα αφορά εμένα προσωπικά και μόνο εμένα καλό θα ήταν για όποιες απορίες να απευθύνεστε σε μένα προσωπικά και όχι στον "κηδεμόνα μου".
Θα συνεχίσω να συμμετέχω ως μέλος του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων, απλός γονέας και πολίτης αυτού του τόπου σε θέματα που θεωρώ ότι θίγουν τις αξίες, τις παραδόσεις μας και αυτά που πρέπει να μάθουν τα παιδιά μας για την Ελληνική Ιστορία μας.

Με εκτίμηση
Σωτηρία Γαζή - Παρασκευά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου