ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

Νέα πύλη εισόδου τουριστών για την Ήπειρο - Αεροδρόμιο Ιωαννίνων


Μετά τον Άραξο, κινητικότητα παρατηρείται στις εξελίξεις που αφορούν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Παραθέτουμε παρακάτω ρεπορτάζ του epirus gate (http://epirusgate.blogspot.gr/2012/06/blog-post_05.html) σύμφωνα με το οποίο το αεροδρόμιο Ιωαννίνων γίνεται έτοιμο να δεχθεί πτήσεις charter και φυσικά και low cost.






Αυτό μπορεί αφ' ενός να φανεί χρήσιμο και για εμάς, μια που τα Γιάννενα είναι το κοντινότερο αεροδρόμιο μετά το Άκτιο για την Λευκάδα, αλλά ενέχει και τον κίνδυνο να αποσπάσει αεροπορική κίνηση από το Άκτιο, πολύ γρήγορα, κυρίως όσο αφορά τις μοναδικές low cost πτήσεις που έχουμε στο Άκτιο από την Γερμανία (Air Berlin και Condor). Οι πτήσεις εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό ελλήνων και κυρίως ηπειρωτών μεταναστών στη Γερμανία. Η γειτνίαση του αεροδρομίου με την Εγναντία και τα πυκνά δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων θα κάνουν πιό ανταγωνιστικό το αεροδρόμιο Ιωαννίνων για τον αεροπορικό επισκέπτη από την Ευρώπη που θέλει να προωθηθεί στους πρώην Νομούς, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας, Άρτας, Γρεβενών και Καστοριάς. (Ίσως και Φλώρινας και Πέλλας που τώρα εξυπηρετούνται από Θεσσαλονίκη). Αν μάλιστα επιλεγεί και μια ανταγωνιστική πολιτική στις τιμές, τότε δυστυχώς το Άκτιο που μας αφορά θα χάσει και άλλο την ανταγωνιστικότητά του.
Στη συνέχεια το ρεπορτάζ του epirusgate.


    


"Πρέπει να είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις, που μία κοινή προσπάθεια τοπικών φορέων, αποφέρει και μάλιστα το ταχύτερο δυνατό, το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δε χρειάστηκε να περάσουν παρά μόνο δύο μήνες από τις συναντήσεις του αερολιμενάρχη με την Περιφερειακή αρχή και την δημοτική αρχή Ιωαννίνων, όπου τέθηκε το ζήτημα της σύνδεσης της παλαιάς με τη νέα πίστα του αεροδρομίου και το έργο της ασφαλτόστρωσης που ήταν και το μεγαλύτερο «αγκάθι», ολοκληρώθηκε. Απομένουν κάποιες ελάχιστες λεπτομέρειες για την ασφαλτόστρωση και την σύνδεση της παλαιάς με τη νέα πίστα του αεροδρομίου και το σημαντικό πλέον είναι ότι αυτή τη στιγμή το αεροδρόμιο μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερα του ενός, αεροπλάνα και μάλιστα με τη δυνατότητα διανυκτέρευσής τους. Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για την άφιξη πτήσεων τσάρτερ, ένα από τα οποία αναμενόταν να φτάσει χθες το απόγευμα στην πόλη, μεταφέροντας τους συμμετέχοντες για ένα ιατρικό συνέδριο που ξεκίνησε χθες. Για τη διοικητική παράδοση και παραλαβή βέβαια της νέας πίστας απαιτούνται και κάποιες επιπλέον εργασίες, όπως είναι η τοποθέτηση φωτισμού και σήμανσης, όμως σύμφωνα με τη διοίκηση του αεροδρομίου, δεν πρόκειται για έργα που μπορούν να καθυστερήσουν το συνολικό έργο. Οι εργασίες συνεχίζονται και λογικά εντός της ερχόμενης εβδομάδας θα υπάρξουν και οριστικές ανακοινώσεις. Με την ολοκλήρωση αυτού του τμήματος των εργασιών παρέχεται η δυνατότητα υλοποίησης των τουριστικών συμφωνιών που έχουν γίνει το προηγούμενο διάστημα, οι οποίες όμως είχαν «κολλήσει» στη μη δυνατότητα άφιξης και διανυκτέρευσης αεροσκαφών στα Ιωάννινα. Με τη σύνδεση νέας και παλαιάς πίστας του αεροδρομίου, η δυνατότητα αυτή παρέχεται και ανοίγει ο δρόμος για την εκτέλεση πτήσεων τσάρτερ, επομένως και για την αύξηση της τουριστικής κίνησης προς την Ήπειρο. Υπενθυμίζεται, ότι ήταν κοινό το αίτημα του περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη και του δημάρχου της πόλης Φ. Φίλιου για την ολοκλήρωση αυτών των εργασιών, ενώ και οι δύο το είχαν μεταφέρει σε πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες με τους οποίους είχαν συναντηθεί στην Αθήνα. Επίσης, στις επισκέψεις τους προς την περιοχή μας τουριστικοί πράκτορες του εξωτερικού, είχαν εκφράσει την θετική διάθεση να οδηγήσουν χιλιάδες επισκέπτες που έρχονται στην Ελλάδα, προς την Ήπειρο, εάν όμως λυνόταν το πρόβλημα του αεροδρομίου, κάτι που φαίνεται να επιλύεται έστω με καθυστέρηση. Προχωρά η ιδιωτικοποίηση Ανεξάρτητα πάντως από την πορεία εκτέλεσης των εργασιών, παράλληλα συνεχίζεται και η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου των Ιωαννίνων. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό η αποκρατικοποίηση του αεροδρομίου Ιωαννίνων και των υπολοίπων κυμαίνεται για χρονικό διάστημα από 9 έως 15 μήνες, μέχρι την κατάθεση του χρηματικού ποσού από τον επενδυτή στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Η ΥΠΑ ωστόσο αναμένεται να διατηρήσει και μετά την πώληση το ρόλο του ρυθμιστή ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας. Σαφή και ξεκάθαρη θέση υπέρ της ιδιωτικοποίησης είχε πάρει πριν από δύο μήνες ο περιφερειάρχης Αλ. Καχριμάνης, εγκαλώντας παράλληλα την κεντρική διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για τη στάση της διαχρονικά απέναντι στο ζήτημα του αεροδρομίου, λέγοντας πως η μοναδική λύση να λειτουργήσει με τέτοιον τρόπο, ώστε να αποφέρει τα μέγιστα κέρδη για την αναπτυξιακή προοπτική της Ηπείρου είναι να ιδιωτικοποιηθεί. Παράλληλα, κάνοντας και μία σύντομη ιστορική αναδρομή τόνισε, πως είναι προφανές πλέον μετά την πάροδο μίας δεκαετίας και πλέον, ότι η κεντρική διοίκηση της ΥΠΑ δεν ήθελε ποτέ να μεγαλώσει και να εκσυγχρονιστεί το αεροδρόμιο της πόλης."

1 σχόλιο:

  1. ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ? Ο ΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΑ ΖΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή