Ο διαγωνισμός για τις
Άγονες γραμμές έβγαλε πάλι εκτός τη σύνδεση του Ακτίου με την Αθήνα , ουσιαστικά έχει καταργηθεί τελείως. Γιατί?
Με μεγάλη "κερδισμένη" την Ολυμπιακή και με
μικρότερες εταιρίες να αποσπούν γραμμές, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα και έγινε
κατακύρωση του αποτελέσματος της διαγωνιστικής διαδικασίας για την παροχή
δημόσιας υπηρεσίας σε τακτικές αεροπορικές γραμμές στο εσωτερικό της Ελλάδας,
στον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει το υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων.
Η Ολυμπιακή αναλαμβάνει 13 πτήσεις έναντι 109 εκ. ευρώ, η Astra Airlines 5
πτήσεις έναντι 9 εκ. ευρώ, η SKY EXPRESS 5 πτήσεις έναντι 35 εκ. ευρώ και η
AEGEAN AIRLINES μία πτήση έναντι 3 εκ. ευρώ.
Πιο αναλυτικά οι πτήσεις και τα κόστη έχουν ως εξής:
Α.- Στην αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines έναντι συνολικού αιτηθέντος
οικονομικού αντισταθμίσματος 3.275.919 ευρώ την γραμμή:
Αθήνα – Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.275.919 ευρώ.
Β.- Στην αεροπορική εταιρεία Astra Airlines έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 9.192.004 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
Θεσσαλονίκη – Χίος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
Θεσσαλονίκη – Σάμος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
Αθήνα – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.792.004,24 ευρώ,
Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
5.399.999,76 .ευρώ.
Γ.Στην αεροπορική εταιρεία Olympic Air έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 109.537.391,99 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
Αθήνα – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
6.160.739,14 ευρώ,
Αθήνα – Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5. 857.487,17
ευρώ,
Αθήνα – Λέρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 10.521.813,32 ευρώ,
Αθήνα – Μήλος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 12.492.419,34
ευρώ,
Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 16.326.992,71 ευρώ,
Αθήνα – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.629.939,75 ευρώ,
Αθήνα – Νάξος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 4.958.455,80 ευρώ,
Αθήνα – Πάρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.773.996,37 ευρώ,
Αθήνα – Κάρπαθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 8.654.636,86
ευρώ,
Αθήνα – Σκιάθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.171.088,71 ευρώ,
Ρόδος – Κως – Λέρος – Κάλυμνος – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 6.857.246,43 ευρώ,
Αθήνα – Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.418.465,49
ευρώ,
Ρόδος – Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.714.110,90
ευρώ.
Δ. Στην αεροπορική εταιρεία Sky Express έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 35.460.705,44 ευρώ τις κάτωθι γραμμές:
Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 13.827.686,12 ευρώ,
Αλεξανδρούπολη – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
3.959.252,24 ευρώ,
Άκτιο – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.966.269 ευρώ,
Θεσσαλονίκη – Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
3.787.157,04 ευρώ,
Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 9.920.341,04 ευρώ.
Μετά την επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού για τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας, η Aegean από 1ης Μαΐου 2012 θα καλύπτει για τα επόμενα 4 χρόνια το δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-ΣΚΥΡΟΣ-ΑΘΗΝΑ, το μόνο που της κατοχυρώθηκε και το οποίο θα εκτελείται με Airbus A319/A320. O Διευθ. Σύμβουλος της AEGEAN κ. Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε: “Κατά την διάρκεια των 2 τελευταίων ετών συμβάλλαμε στην ανάπτυξη της κίνησης των δρομολογίων Αθήνα-Σητεία, Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη-Σάμος και Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα κατά 70% και με μηδενικό κόστος για το κράτος, αφού η εξυπηρέτησή τους έγινε για πρώτη φορά με jet αεροσκάφη και για πρώτη φορά χωρίς καμία απολύτως επιδότηση”.
Η AEGEAN για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα συνεχίσει να εξυπηρετεί , τις 4 γραμμές που κάλυπτε τα τελευταία 2 χρόνια, έως τις 30 Απριλίου 2012.
Πιο αναλυτικά οι πτήσεις και τα κόστη έχουν ως εξής:
Α.- Στην αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines έναντι συνολικού αιτηθέντος
οικονομικού αντισταθμίσματος 3.275.919 ευρώ την γραμμή:
Αθήνα – Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.275.919 ευρώ.
Β.- Στην αεροπορική εταιρεία Astra Airlines έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 9.192.004 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
Θεσσαλονίκη – Χίος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
Θεσσαλονίκη – Σάμος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
Αθήνα – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.792.004,24 ευρώ,
Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
5.399.999,76 .ευρώ.
Γ.Στην αεροπορική εταιρεία Olympic Air έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 109.537.391,99 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
Αθήνα – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
6.160.739,14 ευρώ,
Αθήνα – Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5. 857.487,17
ευρώ,
Αθήνα – Λέρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 10.521.813,32 ευρώ,
Αθήνα – Μήλος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 12.492.419,34
ευρώ,
Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 16.326.992,71 ευρώ,
Αθήνα – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.629.939,75 ευρώ,
Αθήνα – Νάξος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 4.958.455,80 ευρώ,
Αθήνα – Πάρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.773.996,37 ευρώ,
Αθήνα – Κάρπαθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 8.654.636,86
ευρώ,
Αθήνα – Σκιάθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.171.088,71 ευρώ,
Ρόδος – Κως – Λέρος – Κάλυμνος – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 6.857.246,43 ευρώ,
Αθήνα – Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.418.465,49
ευρώ,
Ρόδος – Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.714.110,90
ευρώ.
Δ. Στην αεροπορική εταιρεία Sky Express έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 35.460.705,44 ευρώ τις κάτωθι γραμμές:
Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 13.827.686,12 ευρώ,
Αλεξανδρούπολη – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
3.959.252,24 ευρώ,
Άκτιο – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.966.269 ευρώ,
Θεσσαλονίκη – Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος
3.787.157,04 ευρώ,
Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού
αντισταθμίσματος 9.920.341,04 ευρώ.
Μετά την επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού για τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας, η Aegean από 1ης Μαΐου 2012 θα καλύπτει για τα επόμενα 4 χρόνια το δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-ΣΚΥΡΟΣ-ΑΘΗΝΑ, το μόνο που της κατοχυρώθηκε και το οποίο θα εκτελείται με Airbus A319/A320. O Διευθ. Σύμβουλος της AEGEAN κ. Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε: “Κατά την διάρκεια των 2 τελευταίων ετών συμβάλλαμε στην ανάπτυξη της κίνησης των δρομολογίων Αθήνα-Σητεία, Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη-Σάμος και Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα κατά 70% και με μηδενικό κόστος για το κράτος, αφού η εξυπηρέτησή τους έγινε για πρώτη φορά με jet αεροσκάφη και για πρώτη φορά χωρίς καμία απολύτως επιδότηση”.
Η AEGEAN για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα συνεχίσει να εξυπηρετεί , τις 4 γραμμές που κάλυπτε τα τελευταία 2 χρόνια, έως τις 30 Απριλίου 2012.