ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τις online κριτικές ταξιδίων

Το 68% of των καταναλωτών συνήθως διαβάζουν κριτικές πριν κλείσουν ξενοδοχεία, διακοπές ή εισιτήρια.

======================================

 

 

Η εταιρεία Social Commerce Reevoo, δημοσίευσε στοιχεία, που καταδεικνύουν το βαθμό στον οποίο οι καταναλωτές βασίζονται σε συστάσεις και σχόλια τόσο από φίλους όσο και από ξένους πριν αποφασίσουν τι θα αγοράσουν - και η ταχύτητα με την οποία αυτή η αγοραστική συμπεριφορά τείνει να γίνει ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.

Τα αποτελέσματα δείχνουν μια έντονη αντίθεση με τη γενική αντίληψη που επικρατεί για τις κριτικές ταξιδιών με τον χώρο να εμπλέκεται -φαινομενικά- σε μόνιμη βάση σε διαφωνίες για τη γνησιότητα και την προέλευση των πελατών, και την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (Advertising Standards Authority) να διερευνά αυτή τη στιγμή την TripAdvisor μετά από καταγγελίες πελατών της ότι κριτικές που διάβασαν δεν είναι δίκαιες ή ακριβείς.

Ο Richard Anson, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Reevoo, δήλωσε: “Υπάρχει μια αμήχανη κατάσταση, κατά την οποία η εμπιστοσύνη των ανθρώπων στις κριτικές ταξιδιών μειώνεται, την ίδια στιγμή που η εξάρτηση από κριτικές, οι οποίες δίνονται μέσω των κοινωνικών δικτύων αυξάνεται ραγδαία. Πρόκειται για μία εγγενώς ασταθή κατάσταση και αυτό που κανείς δε θέλει να συμβεί είναι η όλη ιδέα να υποτιμηθεί, επειδή οι καταναλωτές δεν είναι σίγουροι για το τι ή ποιον μπορούν να εμπιστευθούν.

Η τουριστική βιομηχανία πρέπει να αντιδράσει σωστά και γρήγορα, ώστε να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη σε αυτά που (οι καταναλωτές) διαβάζουν, με την υιοθέτηση της ‘βέλτιστης πρακτικής’ όπου υπάρχουν κριτικές”.

Η Reevoo απέκτησε τα στατιστικά αποτελέσματα. αφού επανάλαβε τμήμα έρευνας (η πρώτη πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2011) και συνέκρινε τα δύο αποτελέσματα. Η ανάλυση δείχνει ότι η εξάρτηση από τις κοινωνικές πηγές αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς σε κάθε “πυλώνα” και σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Μεταξύ των βασικών τάσεων είναι οι εξής:

- Το 68% των καταναλωτών διαβάζουν συνήθως κριτικές πριν κλείσουν ξενοδοχεία, διακοπές ή εισιτήρια. Το ποσοστό αυτό συγκρίνεται με το 59% των καταναλωτών που πάντα ή συχνά διαβάζουν σχόλια πριν από την αγορά ενός αυτοκινήτου και ένα 37% που διαβάζουν σχόλια πριν από την αγορά ή την ανανέωση ασφάλισης.

- Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες κονίαμα θα πρέπει να περιμένουν να δουν περισσότερους πιθανούς πελάτες που χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για να σερφάρουν στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς διακοπών. Σε γενικές γραμμές, το 28% διαβάζει σχόλια στα κινητά του, ενώ το 9% (από 6%) χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του για να διαβάσει σχόλια πελατών, ενώ βρίσκεται ήδη στον προορισμό των διακοπών του.

- Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στο Facebook για συστάσεις προϊόντων: το 24% το χρησιμοποιεί τώρα για να δει τι αρέσει στους φίλους του (από 22% τον Μάρτιο), το 27% να ζητήσει από φίλους συστάσεις για προϊόντα (από 19%) και το 21% να δει τι προϊόντα έχουν αγοράσει και συνιστούν οι φίλοι του (αύξηση από 15%).

- Οι συστάσεις από φίλους παραμένουν ο πιο σημαντικός παράγοντας λήψης μιας απόφασης αγοράς. Κατατάσσονται πλέον ως σημαντικές από το 74%, έναντι 70% το Μάρτιο. Η σημασία των σχολίων άγνωστων καταναλωτών είναι επίσης αυξημένη, από 62% έως 65%.

- Ακόμη και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές, που είναι πιο “παραδοσιακοί” και λιγότερο εξοικιωμένοι με εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας, στρέφονται όλο και περισσότερο σε τέτοιες αξιολογήσεις πριν από τη λήψη μιας απόφασης αγοράς. Το 32% άνω των 65 ετών και το 27% στην ομάδα 55-64 ετών διαβάζει πάντα σχόλια πριν προβεί σε αγορά (από 21% και 22% αντίστοιχα το Μάρτιο).

1 σχόλιο: