ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069


ΤΟ AL JAZEERA και το STOPCARTELTV-GR LIVE ΣΤΟ haradiatika blog

To haradiatika εισέρχεται στο κόσμο του web tv. Το haradiatika TV είναι πλέον πραγματικότητα.

Η μετάδοση live του Al Jazeera και του StopCartelTV συνεχίζεται στις σχετικές σελίδες. Καλή ενημέρωση.

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2015

Τουρισμός και τουριστική Συνείδηση



Από αρχαιοτάτων χρόνων είχαμε επισκέπτες στην Ελλάδα και τους φροντίζαμε με πολλή χαρά, με φιλόξενο τρόπο, ενθουσιασμό και καλή συμπεριφορά. Πιστεύουμε ότι όταν φροντίσουμε σωστά το επισκέπτη μας και ικανοποιηθεί τότε προβάλουμε την χώρα μας σωστά, καθώς θα εισηγηθεί και στους άλλους φίλους του να έλθουν στην Ελλάδα μας, που έχει τόσα χρόνια ιστορία, πολισμό και ωραίο φυσικό περιβάλλον.


Ο επισκέπτης τουρίστας όταν φθάνει στην χώρα μας, περιμένει να δεχθεί μια φιλόξενη, ευγενική, ειλικρινή και επαγγελματική φροντίδα και συμπεριφορά. Αυτά διαφημίζουμε και αυτά πρέπει να επιδιώκουμε όλοι μας να είμεθα σε θέση να τα προσφέρουμε, όσοι εμπλέκονται στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του επισκέπτη, αν γνωρίζουν τι είναι τουριστική συνείδηση και τα καλά που απορρέουν από αυτή.     
Για χιλιάδες χρόνια ο «Έλληνας» χαρακτηριζόταν από την απέραντη φιλοξενία του, τον φιλήσυχο του χαρακτήρα, την απίστευτη και μοναδική απλότητα και τιμιότητά του.
Είναι ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε αυτή την παράδοση.
Ο Επισκέπτης Τουρίστας
Ο επισκέπτης είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για εμάς, ειδικότερα της οικονομίας του τόπου μας.
Ο επισκέπτης δεν εξαρτάται από εμάς αλλά εμείς εξαρτόμαστε από αυτόν. Δεν του κάνουμε χάρη με το να τον εξυπηρετούμε, αλλά αυτός μας δίνει την ευκαιρία να τον εξυπηρετήσουμε για το δικό μας καλό, γι’ αυτό πρέπει να τον: ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ, ΦΙΛΟΞΕΝΑ, ΤΙΜΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ.
Η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.               

Τι εννοούμε με τον όρο Τουριστική Συνείδηση
Εννοούμε τις γνώσεις που αποδεικνύουμε ότι κατέχουμε μέσω της επαγγελματικής και φιλικής εξυπηρέτησης του επισκέπτη τουρίστα. Επιπρόσθετα το τι μπορούμε να μεταδώσουμε στον επισκέπτη τουρίστα για να γνωρίσει καλύτερα την χώρα μας ή να τον βοηθήσουμε σε κάτι που μας ρωτά και εάν δεν γνωρίζουμε, να φροντίσουμε να μάθουμε για να πληροφορήσουμε σωστά τον επισκέπτη μας, με απώτερο σκοπό όλες αυτές οι γνώσεις να γίνουν τρόπος ζωής για όλους μας, χωρίς να απαιτούμε αμοιβή για την προσφερόμενη βοήθεια μας, διότι με αυτό τον τρόπο βοηθούμε την χώρα μας.
Τουριστική Συνείδηση μπορεί να διδαχτεί και να μεταφερθεί από στόμα σε στόμα για να δημιουργήσουμε ένα τουριστικό προορισμό όπου όλο το κοινό να συμμετέχει στην άψογη παρουσίαση και προβολή της Τουριστικής Ελλάδας στο εξωτερικό. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι ευθύνη όλων μας να ενεργοποιηθούμε και να συμμετάσχουμε όλοι στο έργο αυτό.
Είναι σημαντικό όλο το κοινό και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της χώρας που είναι τόσο τουριστική, όπως και η νεολαία μας να κατέχουν τα ακόλουθα:
  • Γνώση της Τουριστικής υποδομής και προβολής της Ελλάδας
  • Γνώση της Ιστορίας και του πολιτισμού μας
  • Γνώση καλής συμπεριφοράς ευγένειας και σεβασμό προς στους επισκέπτες μας, στους εαυτούς μας, στους συνανθρώπους μας και το φυσικό μας περιβάλλον.
  • Οι επισκέπτες έρχονται όχι μόνον για το ήλιο και την Θάλασσα, αλλά να γνωρίσουν την Ιστορία και τον πολιτισμό μας.
Πρέπει να μάθουμε να παρουσιάζουμε τη χώρα μας στους ξένους με υπερηφάνεια και αγάπη όπως θα θέλαμε να παρουσιάζουμε και να είμεθα υπερήφανοι για το σπίτι μας και την οικογένεια μας και να αποφεύγουμε την δυσφήμηση και τις αλληλοκατηγορίες.
Η πατροπαράδοτη Ελληνική Φιλοξενία
Είναι το θέμα που πάντοτε επιδιώκουμε να αναπτύσσουμε για την εκτίμηση που πρέπει να προσφέρουμε προς στους επισκέπτες και να τους βοηθούμε όταν ζητούν την βοήθεια μας.
  • Με ευγένεια, χαμόγελο, πρόσχαρο τρόπο, με πνεύμα ειλικρίνειας και αγάπης προς τους επισκέπτες μας
  • Να φροντίζουμε την χώρα μας να είναι πάντοτε καθαρή.
  • Να σεβόμαστε το φυσικό περιβάλλον.
  • Να προσφέρουμε όλες τις υπηρεσίες μας με Επαγγελματικότητα.
Η αισχροκέρδεια, η ασυνέπεια, η αφέλεια και ο Κρακτισμός δεν έχουν θέση  στη πολιτισμένη Ευρωπαϊκή Ελλάδα και ο νόμος πρέπει πάντοτε να είναι αυστηρώς. Να είμεθα ευγενικοί και φιλόξενοι και στους δρόμους κατά τη διάρκεια της  οδήγησης μας και να μην ρυπαίνουμε τους δρόμους της χώρας μας.  Να παραχωρούμε κάποιες προτεραιότητες στο δρόμο όταν βλέπουμε τουρίστες στα αυτοκίνητα ενοικιάσεως. Όταν μας χρειάζονται για βοήθεια να είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε την βοήθεια και τις γνώσεις για την χώρα μας. Οι αυτοκινητόδρομοι μας να διατηρούνται καθαροί και όταν καπνίζουμε να μην πετάμε το αναμμένο τσιγάρο έξω από το αυτοκίνητο μας, τότε μπορεί να προκαλέσουμε φωτιά, κοινόχρηστοι χώροι να είναι καθαροί, οι παραλίες να φροντίζουμε να είναι καθαρές, το προσωπικό στη βιομηχανία του τουρισμού να φέρει επαγγελματικές στολές. Οι ευθύνες μας έναντι στη χώρα και στο Τουρισμό μας Πρέπει να βλέπουμε τους επισκέπτες που έρχονται στη Ελλάδα σαν φιλοξενούμενους και σαν οικογενειακούς φίλους μας. Τότε θα έχουμε κάνει την  πιο εγγυημένη και σίγουρη κερδοφόρα κοινωνικοοικονομική επένδυση του τόπου μας, διότι αυτός ήταν ο χαρακτήρας του Έλληνα και πρέπει να συνεχίσουμε αυτό τα χάρισμα. Αυτές ήταν μερικές από τις αρχές μας και εάν επιστρέψουμε στη βάση μας, τότε θα πετύχουμε στις προσπάθειες για την Ελλάδα μας.                          Αν όλα αυτά τα δώσουμε σωστά, τότε ο επισκέπτης θα επιστρέψει στη χώρα του, ικανοποιημένος και θα μας διαφημίζει στους φίλους του. Έτσι θα μας έλθουν και άλλοι επισκέπτες τουρίστες και αυτοί που μας έρχονται θα συνεχίσουν να έρχονται ξανά και ξανά. Αυτό εννοούμε όταν διακηρύττουμε ότι στόχος μας είναι να αυξήσουμε τους επαναλαμβανόμενους Τουρίστες. Διότι και εμείς οι ίδιοι όταν πάμε διακοπές αναμένουμε όλες οι προσφερόμενες υπηρεσίες να είναι άψογες και σύμφωνα με το τίμημα που πληρώσαμε. Τότε πρέπει και εμείς να είμεθα άψογοι προς στους Ξένους μας. Απαραίτητο είναι ότι όλες οι τουριστικές εγκαταστάσεις να είναι καλά συντηρημένες όπως Ξενοδοχεία – εστιατόρια - κέντρα αναψυχής – αεροδρόμια -  αρχαιολογικοί, χριστιανικοί χώροι, μουσεία, καθώς και παραλίες, δρόμοι και πεζοδρόμια. Οι αρμόδιοι πρέπει να είναι αυστηροί στην εφαρμογή των ελέγχων και οι παρανομούντες να τιμωρούνται αμέσως. Μια κακή δυσφήμηση για αμέλεια μας από τυχόν ατύχημα σε πελάτες μπορεί να αποτελέσει ζημιά ανεπανόρθωτη στην γενικότερη καλή προβολή της χώρα μας.    Ποιοτικός Τουρισμός Ο ποιοτικός τουρισμός δεν είναι αυτός που αφήνει μόνον χρήματα στον τόπο, αλλά είναι αυτός όταν προσφέρουμε στον τουρίστα τις αναμενόμενες υπηρεσίες  που πλήρωσε. Είναι ο Τουρίστας  που ενδιαφέρεται να γνωρίσει την Ιστορική και πολιτιστική Ελλάδα, τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής και το φυσικό περιβάλλον μας και είναι αυτός που εκτιμά τις προσπάθειες μας για την επαγγελματική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε για επιτυχημένες  διακοπές. Αν δουλέψουμε όλοι με τα πιο πάνω δεδομένα, τότε θα έχουμε τουρισμό για πάντα, διότι έτσι δημιουργούμε την τουριστική υποδομή μας, επαγγελματικά σωστά. 

Απόψεις
Μιχάλης Δημοσθένους


Απόψεις
Η Τουριστική Συνείδηση
του Μιχάλη Δημοσθένους - See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/1381#sthash.XX67nCWY.dpuf


Από αρχαιοτάτων χρόνων είχαμε επισκέπτες στην Ελλάδα και τους φροντίζαμε με πολλή χαρά, με φιλόξενο τρόπο, ενθουσιασμό και καλή συμπεριφορά. Πιστεύουμε ότι όταν φροντίσουμε σωστά το επισκέπτη μας και ικανοποιηθεί τότε προβάλουμε την χώρα μας σωστά, καθώς θα εισηγηθεί και στους άλλους φίλους του να έλθουν στην Ελλάδα μας, που έχει τόσα χρόνια ιστορία, πολισμό και ωραίο φυσικό περιβάλλον.
 
Ο επισκέπτης τουρίστας όταν φθάνει στην χώρα μας, περιμένει να δεχθεί μια φιλόξενη, ευγενική, ειλικρινή και επαγγελματική φροντίδα και συμπεριφορά. Αυτά διαφημίζουμε και αυτά πρέπει να επιδιώκουμε όλοι μας να είμεθα σε θέση να τα προσφέρουμε, όσοι εμπλέκονται στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του επισκέπτη, αν γνωρίζουν τι είναι τουριστική συνείδηση και τα καλά που απορρέουν από αυτή.     
Για χιλιάδες χρόνια ο «Έλληνας» χαρακτηριζόταν από την απέραντη φιλοξενία του, τον φιλήσυχο του χαρακτήρα, την απίστευτη και μοναδική απλότητα και τιμιότητά του.
Είναι ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε αυτή την παράδοση.
Ο Επισκέπτης Τουρίστας Ο επισκέπτης είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για εμάς, ειδικότερα της οικονομίας του τόπου μας.
Ο επισκέπτης δεν εξαρτάται από εμάς αλλά εμείς εξαρτόμαστε από αυτόν. Δεν του κάνουμε χάρη με το να τον εξυπηρετούμε, αλλά αυτός μας δίνει την ευκαιρία να τον εξυπηρετήσουμε για το δικό μας καλό, γι’ αυτό πρέπει να τον: ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ, ΦΙΛΟΞΕΝΑ, ΤΙΜΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ.
Η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.               
Τι εννοούμε με τον όρο Τουριστική Συνείδηση Εννοούμε τις γνώσεις που αποδεικνύουμε ότι κατέχουμε μέσω της επαγγελματικής και φιλικής εξυπηρέτησης του επισκέπτη τουρίστα. Επιπρόσθετα το τι μπορούμε να μεταδώσουμε στον επισκέπτη τουρίστα για να γνωρίσει καλύτερα την χώρα μας ή να τον βοηθήσουμε σε κάτι που μας ρωτά και εάν δεν γνωρίζουμε, να φροντίσουμε να μάθουμε για να πληροφορήσουμε σωστά τον επισκέπτη μας, με απώτερο σκοπό όλες αυτές οι γνώσεις να γίνουν τρόπος ζωής για όλους μας, χωρίς να απαιτούμε αμοιβή για την προσφερόμενη βοήθεια μας, διότι με αυτό τον τρόπο βοηθούμε την χώρα μας.
Τουριστική Συνείδηση μπορεί να διδαχτεί και να μεταφερθεί από στόμα σε στόμα για να δημιουργήσουμε ένα τουριστικό προορισμό όπου όλο το κοινό να συμμετέχει στην άψογη παρουσίαση και προβολή της Τουριστικής Ελλάδας στο εξωτερικό. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι ευθύνη όλων μας να ενεργοποιηθούμε και να συμμετάσχουμε όλοι στο έργο αυτό.
Είναι σημαντικό όλο το κοινό και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της χώρας που είναι τόσο τουριστική, όπως και η νεολαία μας να κατέχουν τα ακόλουθα:
  • Γνώση της Τουριστικής υποδομής και προβολής της Ελλάδας
  • Γνώση της Ιστορίας και του πολιτισμού μας
  • Γνώση καλής συμπεριφοράς ευγένειας και σεβασμό προς στους επισκέπτες μας, στους εαυτούς μας, στους συνανθρώπους μας και το φυσικό μας περιβάλλον.
  • Οι επισκέπτες έρχονται όχι μόνον για το ήλιο και την Θάλασσα, αλλά να γνωρίσουν την Ιστορία και τον πολιτισμό μας.
Πρέπει να μάθουμε να παρουσιάζουμε τη χώρα μας στους ξένους με υπερηφάνεια και αγάπη όπως θα θέλαμε να παρουσιάζουμε και να είμεθα υπερήφανοι για το σπίτι μας και την οικογένεια μας και να αποφεύγουμε την δυσφήμηση και τις αλληλοκατηγορίες.
Η πατροπαράδοτη Ελληνική Φιλοξενία Είναι το θέμα που πάντοτε επιδιώκουμε να αναπτύσσουμε για την εκτίμηση που πρέπει να προσφέρουμε προς στους επισκέπτες και να τους βοηθούμε όταν ζητούν την βοήθεια μας.
  • Με ευγένεια, χαμόγελο, πρόσχαρο τρόπο, με πνεύμα ειλικρίνειας και αγάπης προς τους επισκέπτες μας
  • Να φροντίζουμε την χώρα μας να είναι πάντοτε καθαρή.
  • Να σεβόμαστε το φυσικό περιβάλλον.
  • Να προσφέρουμε όλες τις υπηρεσίες μας με Επαγγελματικότητα.
Η αισχροκέρδεια, η ασυνέπεια, η αφέλεια και ο Κρακτισμός δεν έχουν θέση  στη πολιτισμένη Ευρωπαϊκή Ελλάδα και ο νόμος πρέπει πάντοτε να είναι αυστηρώς. Να είμεθα ευγενικοί και φιλόξενοι και στους δρόμους κατά τη διάρκεια της  οδήγησης μας και να μην ρυπαίνουμε τους δρόμους της χώρας μας.  Να παραχωρούμε κάποιες προτεραιότητες στο δρόμο όταν βλέπουμε τουρίστες στα αυτοκίνητα ενοικιάσεως. Όταν μας χρειάζονται για βοήθεια να είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε την βοήθεια και τις γνώσεις για την χώρα μας. Οι αυτοκινητόδρομοι μας να διατηρούνται καθαροί και όταν καπνίζουμε να μην πετάμε το αναμμένο τσιγάρο έξω από το αυτοκίνητο μας, τότε μπορεί να προκαλέσουμε φωτιά, κοινόχρηστοι χώροι να είναι καθαροί, οι παραλίες να φροντίζουμε να είναι καθαρές, το προσωπικό στη βιομηχανία του τουρισμού να φέρει επαγγελματικές στολές. Οι ευθύνες μας έναντι στη χώρα και στο Τουρισμό μας Πρέπει να βλέπουμε τους επισκέπτες που έρχονται στη Ελλάδα σαν φιλοξενούμενους και σαν οικογενειακούς φίλους μας. Τότε θα έχουμε κάνει την  πιο εγγυημένη και σίγουρη κερδοφόρα κοινωνικοοικονομική επένδυση του τόπου μας, διότι αυτός ήταν ο χαρακτήρας του Έλληνα και πρέπει να συνεχίσουμε αυτό τα χάρισμα. Αυτές ήταν μερικές από τις αρχές μας και εάν επιστρέψουμε στη βάση μας, τότε θα πετύχουμε στις προσπάθειες για την Ελλάδα μας.                          Αν όλα αυτά τα δώσουμε σωστά, τότε ο επισκέπτης θα επιστρέψει στη χώρα του, ικανοποιημένος και θα μας διαφημίζει στους φίλους του. Έτσι θα μας έλθουν και άλλοι επισκέπτες τουρίστες και αυτοί που μας έρχονται θα συνεχίσουν να έρχονται ξανά και ξανά. Αυτό εννοούμε όταν διακηρύττουμε ότι στόχος μας είναι να αυξήσουμε τους επαναλαμβανόμενους Τουρίστες. Διότι και εμείς οι ίδιοι όταν πάμε διακοπές αναμένουμε όλες οι προσφερόμενες υπηρεσίες να είναι άψογες και σύμφωνα με το τίμημα που πληρώσαμε. Τότε πρέπει και εμείς να είμεθα άψογοι προς στους Ξένους μας. Απαραίτητο είναι ότι όλες οι τουριστικές εγκαταστάσεις να είναι καλά συντηρημένες όπως Ξενοδοχεία – εστιατόρια - κέντρα αναψυχής – αεροδρόμια -  αρχαιολογικοί, χριστιανικοί χώροι, μουσεία, καθώς και παραλίες, δρόμοι και πεζοδρόμια. Οι αρμόδιοι πρέπει να είναι αυστηροί στην εφαρμογή των ελέγχων και οι παρανομούντες να τιμωρούνται αμέσως. Μια κακή δυσφήμηση για αμέλεια μας από τυχόν ατύχημα σε πελάτες μπορεί να αποτελέσει ζημιά ανεπανόρθωτη στην γενικότερη καλή προβολή της χώρα μας.    Ποιοτικός Τουρισμός Ο ποιοτικός τουρισμός δεν είναι αυτός που αφήνει μόνον χρήματα στον τόπο, αλλά είναι αυτός όταν προσφέρουμε στον τουρίστα τις αναμενόμενες υπηρεσίες  που πλήρωσε. Είναι ο Τουρίστας  που ενδιαφέρεται να γνωρίσει την Ιστορική και πολιτιστική Ελλάδα, τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής και το φυσικό περιβάλλον μας και είναι αυτός που εκτιμά τις προσπάθειες μας για την επαγγελματική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε για επιτυχημένες  διακοπές. Αν δουλέψουμε όλοι με τα πιο πάνω δεδομένα, τότε θα έχουμε τουρισμό για πάντα, διότι έτσι δημιουργούμε την τουριστική υποδομή μας, επαγγελματικά σωστά. - See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/1381#sthash.XX67nCWY.dpuf
Από αρχαιοτάτων χρόνων είχαμε επισκέπτες στην Ελλάδα και τους φροντίζαμε με πολλή χαρά, με φιλόξενο τρόπο, ενθουσιασμό και καλή συμπεριφορά. Πιστεύουμε ότι όταν φροντίσουμε σωστά το επισκέπτη μας και ικανοποιηθεί τότε προβάλουμε την χώρα μας σωστά, καθώς θα εισηγηθεί και στους άλλους φίλους του να έλθουν στην Ελλάδα μας, που έχει τόσα χρόνια ιστορία, πολισμό και ωραίο φυσικό περιβάλλον.
 
Ο επισκέπτης τουρίστας όταν φθάνει στην χώρα μας, περιμένει να δεχθεί μια φιλόξενη, ευγενική, ειλικρινή και επαγγελματική φροντίδα και συμπεριφορά. Αυτά διαφημίζουμε και αυτά πρέπει να επιδιώκουμε όλοι μας να είμεθα σε θέση να τα προσφέρουμε, όσοι εμπλέκονται στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του επισκέπτη, αν γνωρίζουν τι είναι τουριστική συνείδηση και τα καλά που απορρέουν από αυτή.     
Για χιλιάδες χρόνια ο «Έλληνας» χαρακτηριζόταν από την απέραντη φιλοξενία του, τον φιλήσυχο του χαρακτήρα, την απίστευτη και μοναδική απλότητα και τιμιότητά του.
Είναι ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε αυτή την παράδοση.
Ο Επισκέπτης Τουρίστας Ο επισκέπτης είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για εμάς, ειδικότερα της οικονομίας του τόπου μας.
Ο επισκέπτης δεν εξαρτάται από εμάς αλλά εμείς εξαρτόμαστε από αυτόν. Δεν του κάνουμε χάρη με το να τον εξυπηρετούμε, αλλά αυτός μας δίνει την ευκαιρία να τον εξυπηρετήσουμε για το δικό μας καλό, γι’ αυτό πρέπει να τον: ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ, ΦΙΛΟΞΕΝΑ, ΤΙΜΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ.
Η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.               
Τι εννοούμε με τον όρο Τουριστική Συνείδηση Εννοούμε τις γνώσεις που αποδεικνύουμε ότι κατέχουμε μέσω της επαγγελματικής και φιλικής εξυπηρέτησης του επισκέπτη τουρίστα. Επιπρόσθετα το τι μπορούμε να μεταδώσουμε στον επισκέπτη τουρίστα για να γνωρίσει καλύτερα την χώρα μας ή να τον βοηθήσουμε σε κάτι που μας ρωτά και εάν δεν γνωρίζουμε, να φροντίσουμε να μάθουμε για να πληροφορήσουμε σωστά τον επισκέπτη μας, με απώτερο σκοπό όλες αυτές οι γνώσεις να γίνουν τρόπος ζωής για όλους μας, χωρίς να απαιτούμε αμοιβή για την προσφερόμενη βοήθεια μας, διότι με αυτό τον τρόπο βοηθούμε την χώρα μας.
Τουριστική Συνείδηση μπορεί να διδαχτεί και να μεταφερθεί από στόμα σε στόμα για να δημιουργήσουμε ένα τουριστικό προορισμό όπου όλο το κοινό να συμμετέχει στην άψογη παρουσίαση και προβολή της Τουριστικής Ελλάδας στο εξωτερικό. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι ευθύνη όλων μας να ενεργοποιηθούμε και να συμμετάσχουμε όλοι στο έργο αυτό.
Είναι σημαντικό όλο το κοινό και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της χώρας που είναι τόσο τουριστική, όπως και η νεολαία μας να κατέχουν τα ακόλουθα:
  • Γνώση της Τουριστικής υποδομής και προβολής της Ελλάδας
  • Γνώση της Ιστορίας και του πολιτισμού μας
  • Γνώση καλής συμπεριφοράς ευγένειας και σεβασμό προς στους επισκέπτες μας, στους εαυτούς μας, στους συνανθρώπους μας και το φυσικό μας περιβάλλον.
  • Οι επισκέπτες έρχονται όχι μόνον για το ήλιο και την Θάλασσα, αλλά να γνωρίσουν την Ιστορία και τον πολιτισμό μας.
Πρέπει να μάθουμε να παρουσιάζουμε τη χώρα μας στους ξένους με υπερηφάνεια και αγάπη όπως θα θέλαμε να παρουσιάζουμε και να είμεθα υπερήφανοι για το σπίτι μας και την οικογένεια μας και να αποφεύγουμε την δυσφήμηση και τις αλληλοκατηγορίες.
Η πατροπαράδοτη Ελληνική Φιλοξενία Είναι το θέμα που πάντοτε επιδιώκουμε να αναπτύσσουμε για την εκτίμηση που πρέπει να προσφέρουμε προς στους επισκέπτες και να τους βοηθούμε όταν ζητούν την βοήθεια μας.
  • Με ευγένεια, χαμόγελο, πρόσχαρο τρόπο, με πνεύμα ειλικρίνειας και αγάπης προς τους επισκέπτες μας
  • Να φροντίζουμε την χώρα μας να είναι πάντοτε καθαρή.
  • Να σεβόμαστε το φυσικό περιβάλλον.
  • Να προσφέρουμε όλες τις υπηρεσίες μας με Επαγγελματικότητα.
Η αισχροκέρδεια, η ασυνέπεια, η αφέλεια και ο Κρακτισμός δεν έχουν θέση  στη πολιτισμένη Ευρωπαϊκή Ελλάδα και ο νόμος πρέπει πάντοτε να είναι αυστηρώς. Να είμεθα ευγενικοί και φιλόξενοι και στους δρόμους κατά τη διάρκεια της  οδήγησης μας και να μην ρυπαίνουμε τους δρόμους της χώρας μας.  Να παραχωρούμε κάποιες προτεραιότητες στο δρόμο όταν βλέπουμε τουρίστες στα αυτοκίνητα ενοικιάσεως. Όταν μας χρειάζονται για βοήθεια να είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε την βοήθεια και τις γνώσεις για την χώρα μας. Οι αυτοκινητόδρομοι μας να διατηρούνται καθαροί και όταν καπνίζουμε να μην πετάμε το αναμμένο τσιγάρο έξω από το αυτοκίνητο μας, τότε μπορεί να προκαλέσουμε φωτιά, κοινόχρηστοι χώροι να είναι καθαροί, οι παραλίες να φροντίζουμε να είναι καθαρές, το προσωπικό στη βιομηχανία του τουρισμού να φέρει επαγγελματικές στολές. Οι ευθύνες μας έναντι στη χώρα και στο Τουρισμό μας Πρέπει να βλέπουμε τους επισκέπτες που έρχονται στη Ελλάδα σαν φιλοξενούμενους και σαν οικογενειακούς φίλους μας. Τότε θα έχουμε κάνει την  πιο εγγυημένη και σίγουρη κερδοφόρα κοινωνικοοικονομική επένδυση του τόπου μας, διότι αυτός ήταν ο χαρακτήρας του Έλληνα και πρέπει να συνεχίσουμε αυτό τα χάρισμα. Αυτές ήταν μερικές από τις αρχές μας και εάν επιστρέψουμε στη βάση μας, τότε θα πετύχουμε στις προσπάθειες για την Ελλάδα μας.                          Αν όλα αυτά τα δώσουμε σωστά, τότε ο επισκέπτης θα επιστρέψει στη χώρα του, ικανοποιημένος και θα μας διαφημίζει στους φίλους του. Έτσι θα μας έλθουν και άλλοι επισκέπτες τουρίστες και αυτοί που μας έρχονται θα συνεχίσουν να έρχονται ξανά και ξανά. Αυτό εννοούμε όταν διακηρύττουμε ότι στόχος μας είναι να αυξήσουμε τους επαναλαμβανόμενους Τουρίστες. Διότι και εμείς οι ίδιοι όταν πάμε διακοπές αναμένουμε όλες οι προσφερόμενες υπηρεσίες να είναι άψογες και σύμφωνα με το τίμημα που πληρώσαμε. Τότε πρέπει και εμείς να είμεθα άψογοι προς στους Ξένους μας. Απαραίτητο είναι ότι όλες οι τουριστικές εγκαταστάσεις να είναι καλά συντηρημένες όπως Ξενοδοχεία – εστιατόρια - κέντρα αναψυχής – αεροδρόμια -  αρχαιολογικοί, χριστιανικοί χώροι, μουσεία, καθώς και παραλίες, δρόμοι και πεζοδρόμια. Οι αρμόδιοι πρέπει να είναι αυστηροί στην εφαρμογή των ελέγχων και οι παρανομούντες να τιμωρούνται αμέσως. Μια κακή δυσφήμηση για αμέλεια μας από τυχόν ατύχημα σε πελάτες μπορεί να αποτελέσει ζημιά ανεπανόρθωτη στην γενικότερη καλή προβολή της χώρα μας.    Ποιοτικός Τουρισμός Ο ποιοτικός τουρισμός δεν είναι αυτός που αφήνει μόνον χρήματα στον τόπο, αλλά είναι αυτός όταν προσφέρουμε στον τουρίστα τις αναμενόμενες υπηρεσίες  που πλήρωσε. Είναι ο Τουρίστας  που ενδιαφέρεται να γνωρίσει την Ιστορική και πολιτιστική Ελλάδα, τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής και το φυσικό περιβάλλον μας και είναι αυτός που εκτιμά τις προσπάθειες μας για την επαγγελματική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε για επιτυχημένες  διακοπές. Αν δουλέψουμε όλοι με τα πιο πάνω δεδομένα, τότε θα έχουμε τουρισμό για πάντα, διότι έτσι δημιουργούμε την τουριστική υποδομή μας, επαγγελματικά σωστά. - See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/1381#sthash.XX67nCWY.dpuf
Από αρχαιοτάτων χρόνων είχαμε επισκέπτες στην Ελλάδα και τους φροντίζαμε με πολλή χαρά, με φιλόξενο τρόπο, ενθουσιασμό και καλή συμπεριφορά. Πιστεύουμε ότι όταν φροντίσουμε σωστά το επισκέπτη μας και ικανοποιηθεί τότε προβάλουμε την χώρα μας σωστά, καθώς θα εισηγηθεί και στους άλλους φίλους του να έλθουν στην Ελλάδα μας, που έχει τόσα χρόνια ιστορία, πολισμό και ωραίο φυσικό περιβάλλον.
 
Ο επισκέπτης τουρίστας όταν φθάνει στην χώρα μας, περιμένει να δεχθεί μια φιλόξενη, ευγενική, ειλικρινή και επαγγελματική φροντίδα και συμπεριφορά. Αυτά διαφημίζουμε και αυτά πρέπει να επιδιώκουμε όλοι μας να είμεθα σε θέση να τα προσφέρουμε, όσοι εμπλέκονται στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του επισκέπτη, αν γνωρίζουν τι είναι τουριστική συνείδηση και τα καλά που απορρέουν από αυτή.     
Για χιλιάδες χρόνια ο «Έλληνας» χαρακτηριζόταν από την απέραντη φιλοξενία του, τον φιλήσυχο του χαρακτήρα, την απίστευτη και μοναδική απλότητα και τιμιότητά του.
Είναι ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε αυτή την παράδοση.
Ο Επισκέπτης Τουρίστας Ο επισκέπτης είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για εμάς, ειδικότερα της οικονομίας του τόπου μας.
Ο επισκέπτης δεν εξαρτάται από εμάς αλλά εμείς εξαρτόμαστε από αυτόν. Δεν του κάνουμε χάρη με το να τον εξυπηρετούμε, αλλά αυτός μας δίνει την ευκαιρία να τον εξυπηρετήσουμε για το δικό μας καλό, γι’ αυτό πρέπει να τον: ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ, ΦΙΛΟΞΕΝΑ, ΤΙΜΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ.
Η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.               
Τι εννοούμε με τον όρο Τουριστική Συνείδηση Εννοούμε τις γνώσεις που αποδεικνύουμε ότι κατέχουμε μέσω της επαγγελματικής και φιλικής εξυπηρέτησης του επισκέπτη τουρίστα. Επιπρόσθετα το τι μπορούμε να μεταδώσουμε στον επισκέπτη τουρίστα για να γνωρίσει καλύτερα την χώρα μας ή να τον βοηθήσουμε σε κάτι που μας ρωτά και εάν δεν γνωρίζουμε, να φροντίσουμε να μάθουμε για να πληροφορήσουμε σωστά τον επισκέπτη μας, με απώτερο σκοπό όλες αυτές οι γνώσεις να γίνουν τρόπος ζωής για όλους μας, χωρίς να απαιτούμε αμοιβή για την προσφερόμενη βοήθεια μας, διότι με αυτό τον τρόπο βοηθούμε την χώρα μας.
Τουριστική Συνείδηση μπορεί να διδαχτεί και να μεταφερθεί από στόμα σε στόμα για να δημιουργήσουμε ένα τουριστικό προορισμό όπου όλο το κοινό να συμμετέχει στην άψογη παρουσίαση και προβολή της Τουριστικής Ελλάδας στο εξωτερικό. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι ευθύνη όλων μας να ενεργοποιηθούμε και να συμμετάσχουμε όλοι στο έργο αυτό.
Είναι σημαντικό όλο το κοινό και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της χώρας που είναι τόσο τουριστική, όπως και η νεολαία μας να κατέχουν τα ακόλουθα:
  • Γνώση της Τουριστικής υποδομής και προβολής της Ελλάδας
  • Γνώση της Ιστορίας και του πολιτισμού μας
  • Γνώση καλής συμπεριφοράς ευγένειας και σεβασμό προς στους επισκέπτες μας, στους εαυτούς μας, στους συνανθρώπους μας και το φυσικό μας περιβάλλον.
  • Οι επισκέπτες έρχονται όχι μόνον για το ήλιο και την Θάλασσα, αλλά να γνωρίσουν την Ιστορία και τον πολιτισμό μας.
Πρέπει να μάθουμε να παρουσιάζουμε τη χώρα μας στους ξένους με υπερηφάνεια και αγάπη όπως θα θέλαμε να παρουσιάζουμε και να είμεθα υπερήφανοι για το σπίτι μας και την οικογένεια μας και να αποφεύγουμε την δυσφήμηση και τις αλληλοκατηγορίες.
Η πατροπαράδοτη Ελληνική Φιλοξενία Είναι το θέμα που πάντοτε επιδιώκουμε να αναπτύσσουμε για την εκτίμηση που πρέπει να προσφέρουμε προς στους επισκέπτες και να τους βοηθούμε όταν ζητούν την βοήθεια μας.
  • Με ευγένεια, χαμόγελο, πρόσχαρο τρόπο, με πνεύμα ειλικρίνειας και αγάπης προς τους επισκέπτες μας
  • Να φροντίζουμε την χώρα μας να είναι πάντοτε καθαρή.
  • Να σεβόμαστε το φυσικό περιβάλλον.
  • Να προσφέρουμε όλες τις υπηρεσίες μας με Επαγγελματικότητα.
Η αισχροκέρδεια, η ασυνέπεια, η αφέλεια και ο Κρακτισμός δεν έχουν θέση  στη πολιτισμένη Ευρωπαϊκή Ελλάδα και ο νόμος πρέπει πάντοτε να είναι αυστηρώς. Να είμεθα ευγενικοί και φιλόξενοι και στους δρόμους κατά τη διάρκεια της  οδήγησης μας και να μην ρυπαίνουμε τους δρόμους της χώρας μας.  Να παραχωρούμε κάποιες προτεραιότητες στο δρόμο όταν βλέπουμε τουρίστες στα αυτοκίνητα ενοικιάσεως. Όταν μας χρειάζονται για βοήθεια να είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε την βοήθεια και τις γνώσεις για την χώρα μας. Οι αυτοκινητόδρομοι μας να διατηρούνται καθαροί και όταν καπνίζουμε να μην πετάμε το αναμμένο τσιγάρο έξω από το αυτοκίνητο μας, τότε μπορεί να προκαλέσουμε φωτιά, κοινόχρηστοι χώροι να είναι καθαροί, οι παραλίες να φροντίζουμε να είναι καθαρές, το προσωπικό στη βιομηχανία του τουρισμού να φέρει επαγγελματικές στολές. Οι ευθύνες μας έναντι στη χώρα και στο Τουρισμό μας Πρέπει να βλέπουμε τους επισκέπτες που έρχονται στη Ελλάδα σαν φιλοξενούμενους και σαν οικογενειακούς φίλους μας. Τότε θα έχουμε κάνει την  πιο εγγυημένη και σίγουρη κερδοφόρα κοινωνικοοικονομική επένδυση του τόπου μας, διότι αυτός ήταν ο χαρακτήρας του Έλληνα και πρέπει να συνεχίσουμε αυτό τα χάρισμα. Αυτές ήταν μερικές από τις αρχές μας και εάν επιστρέψουμε στη βάση μας, τότε θα πετύχουμε στις προσπάθειες για την Ελλάδα μας.                          Αν όλα αυτά τα δώσουμε σωστά, τότε ο επισκέπτης θα επιστρέψει στη χώρα του, ικανοποιημένος και θα μας διαφημίζει στους φίλους του. Έτσι θα μας έλθουν και άλλοι επισκέπτες τουρίστες και αυτοί που μας έρχονται θα συνεχίσουν να έρχονται ξανά και ξανά. Αυτό εννοούμε όταν διακηρύττουμε ότι στόχος μας είναι να αυξήσουμε τους επαναλαμβανόμενους Τουρίστες. Διότι και εμείς οι ίδιοι όταν πάμε διακοπές αναμένουμε όλες οι προσφερόμενες υπηρεσίες να είναι άψογες και σύμφωνα με το τίμημα που πληρώσαμε. Τότε πρέπει και εμείς να είμεθα άψογοι προς στους Ξένους μας. Απαραίτητο είναι ότι όλες οι τουριστικές εγκαταστάσεις να είναι καλά συντηρημένες όπως Ξενοδοχεία – εστιατόρια - κέντρα αναψυχής – αεροδρόμια -  αρχαιολογικοί, χριστιανικοί χώροι, μουσεία, καθώς και παραλίες, δρόμοι και πεζοδρόμια. Οι αρμόδιοι πρέπει να είναι αυστηροί στην εφαρμογή των ελέγχων και οι παρανομούντες να τιμωρούνται αμέσως. Μια κακή δυσφήμηση για αμέλεια μας από τυχόν ατύχημα σε πελάτες μπορεί να αποτελέσει ζημιά ανεπανόρθωτη στην γενικότερη καλή προβολή της χώρα μας.    Ποιοτικός Τουρισμός Ο ποιοτικός τουρισμός δεν είναι αυτός που αφήνει μόνον χρήματα στον τόπο, αλλά είναι αυτός όταν προσφέρουμε στον τουρίστα τις αναμενόμενες υπηρεσίες  που πλήρωσε. Είναι ο Τουρίστας  που ενδιαφέρεται να γνωρίσει την Ιστορική και πολιτιστική Ελλάδα, τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής και το φυσικό περιβάλλον μας και είναι αυτός που εκτιμά τις προσπάθειες μας για την επαγγελματική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε για επιτυχημένες  διακοπές. Αν δουλέψουμε όλοι με τα πιο πάνω δεδομένα, τότε θα έχουμε τουρισμό για πάντα, διότι έτσι δημιουργούμε την τουριστική υποδομή μας, επαγγελματικά σωστά. - See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/1381#sthash.XX67nCWY.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου